Projekty UE

TBM Sp. z o.o. realizuje przedsięwzięcie pn. „Rozbudowa hali produkcyjnej i magazynów wraz z doposażeniem ich w nowoczesne maszyny i urządzenia do produkcji chrupek kukurydzianych i prażynek.”.

Zakres projektu obejmuje realizację następujących etapów i zadań:

I Etap przedsięwzięcia:

  • Zadanie 1 Rozbudowa i przebudowa zakładu o część magazynową i magazynowo-produkcyjną,
  • Zadanie 2 Koszty zakupu i montażu regałów magazynowych systemowych,
  • Zadanie 3 System Sygnalizacji Pożaru,
  • Zadanie 4 Przygotowanie Biznes Planu,
  • Zadanie 5 Opracowanie projektów wykonawczych (magazyn wyrobu gotowego i magazyn surowca oraz część produkcyjna).

II Etap przedsięwzięcia:

  • Zadanie 1 Koszty zakupu środków transportu (zakup wózka systemowego wysokiego unoszenia),
  • Zadanie 2 Koszty zakupu WNiP (wdrożenie systemu IT WMS),
  • Zadanie 3 Koszty zakupu maszyn i urządzeń (ekstruder do produkcji chrupek w kształcie pałeczek kukurydzianych, linia do pakowania chrupek kukurydzianych w kształcie pałeczek, w opakowania jednostkowe, detektor metali do linii pakującej – 2 szt., linia smażalnicza do wysmażania prażynek w oleju, maszyna pakująca do pakowania prażynek w opakowania jednostkowe),
  • Zadanie 4 Koszty zakupu i montażu instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii.

Projekt wpisuje się w cel inwestycji KPO – Wdrożenie zrównoważonych wzorców produkcji, w tym poprzez inwestycje środowiskowe. Efektem realizacji projektu będzie zwiększenie konkurencyjności oraz wzrost możliwości produkcyjnych.

Całkowita wartość netto przedsięwzięcia 14 985 626,23 PLN
Dofinansowanie z UE: 7 492 813,11 PLN

 


 

Firma TBM Sp. z o.o. realizuje projekt pod nazwą:

„Poprawa bezpieczeństwa pracy pracowników na stanowiskach operator linii produkcyjnej, pracownik produkcji – pakowacz oraz magazynier.”

Wartość projektu brutto wynosi 417 479,06 PLN

Wartość dofinansowania wynosi 288 407,12 PLN

Okres realizacji 19.05 – 19.09.2023 r.

 


 

TBM Sp. z o.o. realizuje projekt pt. „Promocja marek produktowych przedsiębiorstwa TBM Sp. z o.o. oraz Marki Polskiej Gospodarki na rynkach zagranicznych.” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa TBM Sp. z o.o. poprzez internacjonalizację działalności gospodarczej.

Cele szczegółowe to:

  • rozwój działalności eksportowej na wybranych rynkach,
  • rozwój sieci kontaktów,
  • poszerzenie bazy zagranicznych kontrahentów i zbudowanie rozpoznawalności firmy na rynku międzynarodowym.

Cele zostaną osiągnięte poprzez realizację następujących działań:

  1. Udział w zagranicznych wydarzeniach targowo – wystawienniczych w charakterze wystawcy.
  2. Udział w misjach zagranicznych.
  3. Przygotowanie obcojęzycznych materiałów promocyjnych

Planowane efekty projektu:

  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
  • podpisanie nowych kontraktów zagranicznych,
  • wzrost rozpoznawalności firmy na rynkach zagranicznych.

Okres realizacji projektu od 01/01/2021 do 30/06/2022

Wartość projektu ogółem: 277 120,00 PLN

Wartość wydatków kwalifikowalnych: 277 120,00 PLN

Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 166 272.00 PLN

TBM Sp. z o.o. implements a project entitled „Promotion of product brands of TBM Sp. z o.o. and Brands of the Polish Economy on foreign markets „co-financed by the European Union from the European Regional Development Fund under sub-measure 3.3.3” Support for SMEs in the promotion of product brands – Go to Brand „of the Intelligent Development Operational Program 2014-2020.

The aim of the project is to increase the competitiveness of TBM Sp. z o. o. through internationalization of economic activity.

The specific goals are:

  • development of export activity on selected target markets,
  • development of a network of contacts,
  • building the company’s recognition on the international market and expansion of the base of foreign contractors.

The goals will be achieved through the implementation of the following activities:

  1. Participation in foreign fairs and exhibitions as an exhibitor.
  2. Participation in foreign missions.
  3. Preparation of foreign-language promotional materials.

Planned effects of the project:

  • increase in revenues from the sale of products for export,
  • signing new foreign contracts,
  • increase in the company’s recognition on foreign markets.

Project implementation period from 01/01/2021 to 30/06/2022

Total project value: 277 120,00 PLN

Value of eligible expenses: 277 120,00 PLN

Co-financing of the project from the European Union: 166 272.00 PLN

 


 

TBM Sp. z o.o. realizuje projekt pt. „Promocja marek produktowych przedsiębiorstwa TBM Sp. z o.o. oraz Marki Polskiej Gospodarki na rynkach zagranicznych” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa TBM Sp. z o. o. poprzez internacjonalizację działalności gospodarczej. Cele szczegółowe to:

  • rozwój działalności eksportowej na wybranych rynkach docelowych,
  • rozwój sieci kontaktów i poszerzenie bazy zagranicznych kontrahentów,
  • zbudowanie rozpoznawalności firmy na rynku międzynarodowym,
  • promocja marki produktowej TBM.

Cele zostaną osiągnięte poprzez realizację następujących działań:

  • Udział w zagranicznych wydarzeniach targowo – wystawienniczych w charakterze wystawcy.
  • Udział w misjach zagranicznych.
  • Przygotowanie obcojęzycznej strony internetowej.
  • Przygotowanie obcojęzycznych materiałów promocyjnych.

Planowane efekty projektu:

  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
  • podpisanie nowych kontraktów zagranicznych,
  • wzrost rozpoznawalności firmy na rynkach zagranicznych.

Okres realizacji projektu od 01.05.2019 do 31.12.2020

Wartość projektu ogółem: 117 200,00 PLN

Wartość wydatków kwalifikowalnych: 117 200,00 PLN

Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 70 320,00 PLN

 


 

 

Współpracujemy z
Rewe
Żabka
Auchan
Carrefour
Edeka
Eurocash
Kaufland
Leclerc
Lidl
Makro
Polo market
Rossmann
Selgros
Specjał
Stokrotka