TBM Sp. z o.o. realizuje przedsięwzięcie pn. „Rozbudowa hali produkcyjnej i magazynów wraz z doposażeniem ich w nowoczesne maszyny i urządzenia do produkcji chrupek kukurydzianych i prażynek.”.
Zakres projektu obejmuje realizację następujących etapów i zadań:
I Etap przedsięwzięcia:
- Zadanie 1 Rozbudowa i przebudowa zakładu o część magazynową i magazynowo-produkcyjną,
- Zadanie 2 Koszty zakupu i montażu regałów magazynowych systemowych,
- Zadanie 3 System Sygnalizacji Pożaru,
- Zadanie 4 Przygotowanie Biznes Planu,
- Zadanie 5 Opracowanie projektów wykonawczych (magazyn wyrobu gotowego i magazyn surowca oraz część produkcyjna).
II Etap przedsięwzięcia:
- Zadanie 1 Koszty zakupu środków transportu (zakup wózka systemowego wysokiego unoszenia),
- Zadanie 2 Koszty zakupu WNiP (wdrożenie systemu IT WMS),
- Zadanie 3 Koszty zakupu maszyn i urządzeń (ekstruder do produkcji chrupek w kształcie pałeczek kukurydzianych, linia do pakowania chrupek kukurydzianych w kształcie pałeczek, w opakowania jednostkowe, detektor metali do linii pakującej – 2 szt., linia smażalnicza do wysmażania prażynek w oleju, maszyna pakująca do pakowania prażynek w opakowania jednostkowe),
- Zadanie 4 Koszty zakupu i montażu instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii.
Projekt wpisuje się w cel inwestycji KPO – Wdrożenie zrównoważonych wzorców produkcji, w tym poprzez inwestycje środowiskowe. Efektem realizacji projektu będzie zwiększenie konkurencyjności oraz wzrost możliwości produkcyjnych.
Całkowita wartość netto przedsięwzięcia 14 985 626,23 PLN
Dofinansowanie z UE: 7 492 813,11 PLN
Firma TBM Sp. z o.o. realizuje projekt pod nazwą:
„Poprawa bezpieczeństwa pracy pracowników na stanowiskach operator linii produkcyjnej, pracownik produkcji – pakowacz oraz magazynier.”
Wartość projektu brutto wynosi 417 479,06 PLN
Wartość dofinansowania wynosi 288 407,12 PLN
Okres realizacji 19.05 – 19.09.2023 r.
TBM Sp. z o.o. realizuje projekt pt. „Promocja marek produktowych przedsiębiorstwa TBM Sp. z o.o. oraz Marki Polskiej Gospodarki na rynkach zagranicznych.” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa TBM Sp. z o.o. poprzez internacjonalizację działalności gospodarczej.
Cele szczegółowe to:
- rozwój działalności eksportowej na wybranych rynkach,
- rozwój sieci kontaktów,
- poszerzenie bazy zagranicznych kontrahentów i zbudowanie rozpoznawalności firmy na rynku międzynarodowym.
Cele zostaną osiągnięte poprzez realizację następujących działań:
- Udział w zagranicznych wydarzeniach targowo – wystawienniczych w charakterze wystawcy.
- Udział w misjach zagranicznych.
- Przygotowanie obcojęzycznych materiałów promocyjnych
Planowane efekty projektu:
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
- podpisanie nowych kontraktów zagranicznych,
- wzrost rozpoznawalności firmy na rynkach zagranicznych.
Okres realizacji projektu od 01/01/2021 do 30/06/2022
Wartość projektu ogółem: 277 120,00 PLN
Wartość wydatków kwalifikowalnych: 277 120,00 PLN
Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 166 272.00 PLN
TBM Sp. z o.o. implements a project entitled „Promotion of product brands of TBM Sp. z o.o. and Brands of the Polish Economy on foreign markets „co-financed by the European Union from the European Regional Development Fund under sub-measure 3.3.3” Support for SMEs in the promotion of product brands – Go to Brand „of the Intelligent Development Operational Program 2014-2020.
The aim of the project is to increase the competitiveness of TBM Sp. z o. o. through internationalization of economic activity.
The specific goals are:
- development of export activity on selected target markets,
- development of a network of contacts,
- building the company’s recognition on the international market and expansion of the base of foreign contractors.
The goals will be achieved through the implementation of the following activities:
- Participation in foreign fairs and exhibitions as an exhibitor.
- Participation in foreign missions.
- Preparation of foreign-language promotional materials.
Planned effects of the project:
- increase in revenues from the sale of products for export,
- signing new foreign contracts,
- increase in the company’s recognition on foreign markets.
Project implementation period from 01/01/2021 to 30/06/2022
Total project value: 277 120,00 PLN
Value of eligible expenses: 277 120,00 PLN
Co-financing of the project from the European Union: 166 272.00 PLN
TBM Sp. z o.o. realizuje projekt pt. „Promocja marek produktowych przedsiębiorstwa TBM Sp. z o.o. oraz Marki Polskiej Gospodarki na rynkach zagranicznych” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa TBM Sp. z o. o. poprzez internacjonalizację działalności gospodarczej. Cele szczegółowe to:
- rozwój działalności eksportowej na wybranych rynkach docelowych,
- rozwój sieci kontaktów i poszerzenie bazy zagranicznych kontrahentów,
- zbudowanie rozpoznawalności firmy na rynku międzynarodowym,
- promocja marki produktowej TBM.
Cele zostaną osiągnięte poprzez realizację następujących działań:
- Udział w zagranicznych wydarzeniach targowo – wystawienniczych w charakterze wystawcy.
- Udział w misjach zagranicznych.
- Przygotowanie obcojęzycznej strony internetowej.
- Przygotowanie obcojęzycznych materiałów promocyjnych.
Planowane efekty projektu:
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
- podpisanie nowych kontraktów zagranicznych,
- wzrost rozpoznawalności firmy na rynkach zagranicznych.
Okres realizacji projektu od 01.05.2019 do 31.12.2020
Wartość projektu ogółem: 117 200,00 PLN
Wartość wydatków kwalifikowalnych: 117 200,00 PLN
Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 70 320,00 PLN