TBM Sp. z o.o. realizuje przedsięwzięcie pn. Inwestycja w infrastrukturę B+R w celu wdrożenia innowacji procesowych i produktowych w zakresie produkcji prażynek ziemniaczanych i zbożowych
Projekt obejmuje inwestycję w infrastrukturę B+R w celu realizacji prac badawczo-rozwojowych ujętych w agendzie B+R. W wyniku realizacji zaplanowanych prac badawczych w przedsiębiorstwie wdrożone zostaną innowacje procesowe i produktowe w zakresie produkcji prażynek ziemniaczanych i zbożowych. Planowana jest również współpraca z wybraną organizacją badawczą oraz prowadzenie prac badawczych nad znaczącym udoskonaleniem oferty spółki TBM. Realizacja projektu oraz wdrożenie zaplanowanych innowacji przyniesie przedsiębiorstwu szereg korzyści oraz prowadzić będzie do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku. W wyniku realizacji projektu dojdzie do zwiększenia zatrudnienia personelu badawczego, wzrostu nakładów na B+R, co w połączeniu z planowaną do zakupu aparaturą B+R pozwoli na rozwój działu badawczo-rozwojowego Wnioskodawcy.
Grupą docelową projektu są mieszkańcy województwa, przedsiębiorcy, mikroprzedsiębiorstwa, małe oraz średnie przedsiębiorstwa.
Wartość projektu: 524 928,58 PLN
Dofinansowanie z UE: 256 062,73 PLN
TBM Sp. z o.o. realizuje przedsięwzięcie pn. „Rozbudowa hali produkcyjnej i magazynów wraz z doposażeniem ich w nowoczesne maszyny i urządzenia do produkcji chrupek kukurydzianych i prażynek.”.
Zakres projektu obejmuje realizację następujących etapów i zadań:
I Etap przedsięwzięcia:
- Zadanie 1 Rozbudowa i przebudowa zakładu o część magazynową i magazynowo-produkcyjną,
- Zadanie 2 Koszty zakupu i montażu regałów magazynowych systemowych,
- Zadanie 3 System Sygnalizacji Pożaru,
- Zadanie 4 Przygotowanie Biznes Planu,
- Zadanie 5 Opracowanie projektów wykonawczych (magazyn wyrobu gotowego i magazyn surowca oraz część produkcyjna).
II Etap przedsięwzięcia:
- Zadanie 1 Koszty zakupu środków transportu (zakup wózka systemowego wysokiego unoszenia),
- Zadanie 2 Koszty zakupu WNiP (wdrożenie systemu IT WMS),
- Zadanie 3 Koszty zakupu maszyn i urządzeń (ekstruder do produkcji chrupek w kształcie pałeczek kukurydzianych, linia do pakowania chrupek kukurydzianych w kształcie pałeczek, w opakowania jednostkowe, detektor metali do linii pakującej – 2 szt., linia smażalnicza do wysmażania prażynek w oleju, maszyna pakująca do pakowania prażynek w opakowania jednostkowe),
- Zadanie 4 Koszty zakupu i montażu instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii.
Projekt wpisuje się w cel inwestycji KPO – Wdrożenie zrównoważonych wzorców produkcji, w tym poprzez inwestycje środowiskowe. Efektem realizacji projektu będzie zwiększenie konkurencyjności oraz wzrost możliwości produkcyjnych.
Całkowita wartość netto przedsięwzięcia 14 985 626,23 PLN
Dofinansowanie z UE: 7 492 813,11 PLN
Firma TBM Sp. z o.o. realizuje projekt pod nazwą:
„Poprawa bezpieczeństwa pracy pracowników na stanowiskach operator linii produkcyjnej, pracownik produkcji – pakowacz oraz magazynier.”
Wartość projektu brutto wynosi 417 479,06 PLN
Wartość dofinansowania wynosi 288 407,12 PLN
Okres realizacji 19.05 – 19.09.2023 r.
TBM Sp. z o.o. realizuje projekt pt. „Promocja marek produktowych przedsiębiorstwa TBM Sp. z o.o. oraz Marki Polskiej Gospodarki na rynkach zagranicznych.” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa TBM Sp. z o.o. poprzez internacjonalizację działalności gospodarczej.
Cele szczegółowe to:
- rozwój działalności eksportowej na wybranych rynkach,
- rozwój sieci kontaktów,
- poszerzenie bazy zagranicznych kontrahentów i zbudowanie rozpoznawalności firmy na rynku międzynarodowym.
Cele zostaną osiągnięte poprzez realizację następujących działań:
- Udział w zagranicznych wydarzeniach targowo – wystawienniczych w charakterze wystawcy.
- Udział w misjach zagranicznych.
- Przygotowanie obcojęzycznych materiałów promocyjnych
Planowane efekty projektu:
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
- podpisanie nowych kontraktów zagranicznych,
- wzrost rozpoznawalności firmy na rynkach zagranicznych.
Okres realizacji projektu od 01/01/2021 do 30/06/2022
Wartość projektu ogółem: 277 120,00 PLN
Wartość wydatków kwalifikowalnych: 277 120,00 PLN
Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 166 272.00 PLN
TBM Sp. z o.o. implements a project entitled „Promotion of product brands of TBM Sp. z o.o. and Brands of the Polish Economy on foreign markets „co-financed by the European Union from the European Regional Development Fund under sub-measure 3.3.3” Support for SMEs in the promotion of product brands – Go to Brand „of the Intelligent Development Operational Program 2014-2020.
The aim of the project is to increase the competitiveness of TBM Sp. z o. o. through internationalization of economic activity.
The specific goals are:
- development of export activity on selected target markets,
- development of a network of contacts,
- building the company’s recognition on the international market and expansion of the base of foreign contractors.
The goals will be achieved through the implementation of the following activities:
- Participation in foreign fairs and exhibitions as an exhibitor.
- Participation in foreign missions.
- Preparation of foreign-language promotional materials.
Planned effects of the project:
- increase in revenues from the sale of products for export,
- signing new foreign contracts,
- increase in the company’s recognition on foreign markets.
Project implementation period from 01/01/2021 to 30/06/2022
Total project value: 277 120,00 PLN
Value of eligible expenses: 277 120,00 PLN
Co-financing of the project from the European Union: 166 272.00 PLN
TBM Sp. z o.o. realizuje projekt pt. „Promocja marek produktowych przedsiębiorstwa TBM Sp. z o.o. oraz Marki Polskiej Gospodarki na rynkach zagranicznych” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa TBM Sp. z o. o. poprzez internacjonalizację działalności gospodarczej. Cele szczegółowe to:
- rozwój działalności eksportowej na wybranych rynkach docelowych,
- rozwój sieci kontaktów i poszerzenie bazy zagranicznych kontrahentów,
- zbudowanie rozpoznawalności firmy na rynku międzynarodowym,
- promocja marki produktowej TBM.
Cele zostaną osiągnięte poprzez realizację następujących działań:
- Udział w zagranicznych wydarzeniach targowo – wystawienniczych w charakterze wystawcy.
- Udział w misjach zagranicznych.
- Przygotowanie obcojęzycznej strony internetowej.
- Przygotowanie obcojęzycznych materiałów promocyjnych.
Planowane efekty projektu:
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
- podpisanie nowych kontraktów zagranicznych,
- wzrost rozpoznawalności firmy na rynkach zagranicznych.
Okres realizacji projektu od 01.05.2019 do 31.12.2020
Wartość projektu ogółem: 117 200,00 PLN
Wartość wydatków kwalifikowalnych: 117 200,00 PLN
Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 70 320,00 PLN